valla benim boynum problemli. bisiklet, koşu, ağırlık çalışıyorum. özellikle bisiklet çok acayip birşey, ne kadar kas varsa vücudunda hepsini çalıştırıyor. iyi geldi mi dersen kendimi daha iyi hissediyoum ama anormal hareketlerden ve ağır şeyleri biçimsiz kaldırmaktan kaçınıyorum. böyle acayip şeyler yapsam ne olur bilmiyorum tabii, denmeye de niyetim yok ama yaşantımı kısıtlayan bir durum kalmadı.
zaten bırak fıtık olayını hareket etmek her zaman iyidir...