• 03-03-2024, 00:32:54
    #19
  • 03-03-2024, 00:41:51
    #20
    https://www.youtube.com/watch?v=5dK3lgFG4Rw


    I lOVE YOU R10
  • 03-03-2024, 01:08:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Giriş var çıkış yok
  • 03-03-2024, 01:16:21
    #22
    mesela bende yakında holding kurcam normaldir yani aramıza hoşgeldin boşver çıkma burda dolan takıl biz 10 yıldır cıkamıoz sen nasıl 1 saatte çıkacanki
  • 03-03-2024, 01:19:22
    #23
    Hoş geldiniz 2 gün içerisinde 15 yılda açmış olduğum konulardan fazla konu açarsınız kesin.
  • 03-03-2024, 01:29:46
    #24
    Her şeyi sana yazdım..! Her şeye seni yazdım..!
  • 03-03-2024, 02:07:22
    #25
    bedirhan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman aynı ve gelişmeyen bir site ,*********** yuvası olan bir yer nasıl dikkatinizi çekti
    Profilinizi incelediğim kadarıyla sosyal medya hesabı satışı yapıyorsunuz. Bu bilgi birikimine normal bir paylaşım olarak düşünüyorum. 2 yılda 6 ticaret de komik kısmı. Tüm mesajlarınız da ya bir şey almak yada satmak için. Forum kültürü nedir bilmediğiniz aşikar. İnsanlar forumu pek çok amaçla kullanırlar. Canı sıkılan goygoy atar işi olan işini görür. Ama kimse yemek yediği kaba pislemez. Forum her gün gelişen bir ortam değildir. Kaldı ki mesaj beğenme özelliğine kadar türkçe forumlarda en gelişmiş forumlardan biridir R10. Dolandırılma kısmına gelince olmayan yer mi var. Herkes kolay yoldan zengin olma çabasında. Bu kadar insanın içinde yorum yaparken daha seçici olmanızı öneririm. İyi geceler.
  • 03-03-2024, 03:02:02
    #26
    Kesinlikle verimli bir platform…
  • 03-03-2024, 03:08:42
    #27
    Gazete okur gibi girer konuları okurum.İşim olsa da olmasa da.Yoğun olduğumda süre azalır ama genelde günlük 1 kerede olsa bakıyorum.
    Bu arada 3 saat üyelik 10 konu.Bir acemi üyeye göre gayet iyisiniz maşallah.