bedirhan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman aynı ve gelişmeyen bir site ,*********** yuvası olan bir yer nasıl dikkatinizi çekti
Profilinizi incelediğim kadarıyla sosyal medya hesabı satışı yapıyorsunuz. Bu bilgi birikimine normal bir paylaşım olarak düşünüyorum. 2 yılda 6 ticaret de komik kısmı. Tüm mesajlarınız da ya bir şey almak yada satmak için. Forum kültürü nedir bilmediğiniz aşikar. İnsanlar forumu pek çok amaçla kullanırlar. Canı sıkılan goygoy atar işi olan işini görür. Ama kimse yemek yediği kaba pislemez. Forum her gün gelişen bir ortam değildir. Kaldı ki mesaj beğenme özelliğine kadar türkçe forumlarda en gelişmiş forumlardan biridir R10. Dolandırılma kısmına gelince olmayan yer mi var. Herkes kolay yoldan zengin olma çabasında. Bu kadar insanın içinde yorum yaparken daha seçici olmanızı öneririm. İyi geceler.