• 03-03-2024, 00:22:40
    #10
    R10 bir trende değil lakin , bakıyorum surekli
    o derece.
  • 03-03-2024, 00:22:56
    #11
    Ben emekli oldum mesela
  • 03-03-2024, 00:24:13
    #12
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben emekli oldum mesela
    Emekli Maaşı da pasif gelir mi hocam
  • 03-03-2024, 00:24:20
    #13
    3 yıldır buradayım nerdeyse her gün aralıksız girip en azından konuları okup çıkarım. yeni bağımlılığınız hayırlı olsun
  • 03-03-2024, 00:24:52
    #14
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emekli Maaşı da pasif gelir mi hocam
    Tabii ki pasif gelir 😂
  • 03-03-2024, 00:26:19
    #15
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki pasif gelir 😂
    Allah ağız tadıyla yedirsin hocam
  • 03-03-2024, 00:26:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Her zaman aynı ve gelişmeyen bir site ,*********** yuvası olan bir yer nasıl dikkatinizi çekti
  • 03-03-2024, 00:27:04
    #17
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah ağız tadıyla yedirsin hocam
    Amin cümlemize
  • 03-03-2024, 00:31:30
    #18
    bedirhan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman aynı ve gelişmeyen bir site ,*********** yuvası olan bir yer nasıl dikkatinizi çekti