Konu
R10 çok harika çıkamıyorum.
03-03-2024, 01:16:21
#22
Ofisto
mesela bende yakında holding kurcam normaldir yani
aramıza hoşgeldin boşver çıkma burda dolan takıl
biz 10 yıldır cıkamıoz sen nasıl 1 saatte çıkacanki