Gazete okur gibi girer konuları okurum.İşim olsa da olmasa da.Yoğun olduğumda süre azalır ama genelde günlük 1 kerede olsa bakıyorum.
Bu arada 3 saat üyelik 10 konu.Bir acemi üyeye göre gayet iyisiniz maşallah.