Polis neden hala aramadı?
10
●708
- 01-03-2024, 13:02:04Üyeliği durdurulduMerhaba 14 şubatta xx şehrinde polis arayıp ifadeye çağırdı orda olmadığımı belirttim ardından nerde yaşadığımı sordular adres verdim ordaki en yakın karakoldan ararlar sizi gidersiniz orda ifade verirsiniz dediler 20 gün olucak ne arayan var ne soran var beni arayan numarayı arayıp sorayım mı yoksa en yakın karakola gideyim mi ? ne yapmalıyım
- 01-03-2024, 13:08:27Hocam siz gidin aksi taktirde yakalama çıkartılırsınız yolda bir yerde polis durdurursa direk alır götürür yanınızda arkadaşlarınız akrabalarınız varken rezil olursunuz. Gittiğiniz yer ifade almasa bile en azından ifade isteyen ana karakolu arayıp bilgi verirler onlarla ilgilendiğiniz görür en azından
- 01-03-2024, 13:09:14Üyeliği durdurulduPazartesi en yakın karakola gideyim hocam o zaman ne zaman çıkar yakalama tahminenSosyalBelediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 13:11:08Ortalama bir ay sonra otel ev iş hiç fark etmez gelip alıyorlar hocam.mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer savcılığa ilgilendiriyorsa savcı yakalama çıkartır o zaman da bir gece nezarette kalırsınız - 01-03-2024, 13:12:33Üyeliği durduruldupazartesi günü gideyim hocam o zaman karakola bi sorayım diyim böyle böyle ifade vermem gerekiyormuş belki kağıt gelmiştir onlar aramıyorlardırSosyalBelediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 13:14:08evet hocam onlar da yoğun olabilir zaten kağıt falan gitmemişse bile TCniz girince hangi karakolda ifade istendi onlar görüp onlar ararlar en kötü. sizin gitmeniz her zaman daha iyidir böyle durumlardamercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 13:15:06Üyeliği durduruldusağolun hocam ben gideyim pazartesi günü 14 şubatta aramışlar beni daha 1 ay olmamış yakalama çıkmamştır sanırımSosyalBelediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 13:44:32Farklı bir şehirde meydana gelen olay ile ilgili ifadeniz alınmak üzere karakoldan sizi aramışlardır. Orada olmadığınızı beyan ettiğiniz için verdiğiniz adresin yetki çevresinde bulunan adliyeye talimat yazılacaktır.mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin kendi kendinize, çağrılmadan karakola gitmeniz bir anlam ifade etmez. Savcılığa talimat gelecek, talimat evrakları emniyete yönlendirilecek, ondan sonra sizi emniyetten arayacaklar süreç böyle ilerler.
Gitseniz bile size diyecekleri şey: "bize gelen böyle bir talimat evrakı yok"
Siz (telefonda bilgi verirler mi bilmiyorum ama) olayın meydana geldiği şehir adliyesini arayıp oraya talimatın yazılıp yazılmadığını sorun, iletişim bilgileriniz güncel değil ise onları güncelletin sözlü olarak.
Bir diğer ihtimal ise; bulunduğunuz yer adliyesine giderek XX Cumhuriyet Başsavcılığına Gönderilmek Üzere XX Cumhuriyet Başsavcılığı Muhabere Bürosu'na diye başlık atarak dilekçe yazın.
Dilekçenizde "XX tarihinde XX polis merkezinden arandım, X şehrinde bulunduğumu beyan ettim. Halen X şehrinde ikamet etmekteyim, telefon numaram X'tir, tarafıma buradan ulaşılabilir" şeklinde ibarelere yer verin.
İlgili savcılık bulunduğunuz yere talimat yazdığında da size ulaşılır, gider ifade verirsiniz.