SosyalBelediye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam onlar da yoğun olabilir zaten kağıt falan gitmemişse bile TCniz girince hangi karakolda ifade istendi onlar görüp onlar ararlar en kötü. sizin gitmeniz her zaman daha iyidir böyle durumlarda
sağolun hocam ben gideyim pazartesi günü 14 şubatta aramışlar beni daha 1 ay olmamış yakalama çıkmamştır sanırım