Merhaba 14 şubatta xx şehrinde polis arayıp ifadeye çağırdı orda olmadığımı belirttim ardından nerde yaşadığımı sordular adres verdim ordaki en yakın karakoldan ararlar sizi gidersiniz orda ifade verirsiniz dediler 20 gün olucak ne arayan var ne soran var beni arayan numarayı arayıp sorayım mı yoksa en yakın karakola gideyim mi ? ne yapmalıyım