• 29-02-2024, 20:07:07
    #1
    Merhabalar... Kredi kartını evde ortak kullanıyoruz. Babamlar bugün 25 bin bir harcama yapmış halı vesaire almışlar. 5 bin peşin vermişler. 20 bin ise kredi kartından olacakmış ama adam dedi daha bankalar kapandı o yüzden yarın yapalım. Benim kartın ön ve arkasının fotosunu almış. Yarın sana sms gelecek 20 bin TL ödeme 3 taksitli diye. Biz müşterilerimize böyle yapıyoruz fabrikamız Antep'te ordan yapılıyor demiş. Bende adamı aradım dedim kart bilgilerini neden çektiniz? Böyle birşey ilk defa görüyorum dedim acaba bu nasıl oluyor böyle işlem varmı? İlk defa karşılaştım adam babamın tanıdığı bişey diyemedim adama
  • 29-02-2024, 20:09:01
    #2
    kartı iptal ettirin kesinlikle. istediğizi zaman para çekebilir o bilgiler ile. belki o manada yapmamiştır belki ama dedim gibi garantiye alın
  • 29-02-2024, 20:09:05
    #3
    mail order yapıcaklardır bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
  • 29-02-2024, 20:09:42
    #4
    Mail order deniliyor. Sıkıntı yok. Ürünü aldığını yer borcunun olduğu diğer toptancıya borcunu ödüyor aslında o da büyük bir şirket olduğu için taksit yapıyor. Sık kullandığım bir metottur. Sıkıntı yok.
  • 29-02-2024, 20:09:47
    #5
    İlk kez duyuyorum böyle bişey bence kartı iptal ettirin. Arayın biz direkt postan fiziki çektirip slip almak istiyoruz diyin öyle şey mi olur
  • 29-02-2024, 20:12:53
    #6
    cakuxo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail order yapıcaklardır bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
    Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail order deniliyor. Sıkıntı yok. Ürünü aldığını yer borcunun olduğu diğer toptancıya borcunu ödüyor aslında o da büyük bir şirket olduğu için taksit yapıyor. Sık kullandığım bir metottur. Sıkıntı yok.
    Bende öyle düşündüm aslında bişeyler var dedim bilmediğim ama sorayım dedim yine çünkü ilk defa böyle bir işlem yapacağım ve bankaya ulaşamadım bir türlü yoksa oraya soracaktım

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez duyuyorum böyle bişey bence kartı iptal ettirin. Arayın biz direkt postan fiziki çektirip slip almak istiyoruz diyin öyle şey mi olur
    inancbusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartı iptal ettirin kesinlikle. istediğizi zaman para çekebilir o bilgiler ile. belki o manada yapmamiştır belki ama dedim gibi garantiye alın
    Tanıdık olduğu için güvenmis babam olsaydı simdide de sıkıntı olurdu gibi
  • 29-02-2024, 20:15:01
    #7
    Mail order formu olmadan direk cekim islemlerine itiraz edebilirsiniz. Oyle kafasina gore mail order alamaz. Size form imzalatmalari gerek. Imza yoksa bir nevi izinsiz cekim olur.
  • 29-02-2024, 20:17:30
    #8
    Kartı iptal ettirin. Hiç uğraşmayın ve riske atmayın. Bu devirde kimin ne yapacağı hiç belli olmaz.