Mail order deniliyor. Sıkıntı yok. Ürünü aldığını yer borcunun olduğu diğer toptancıya borcunu ödüyor aslında o da büyük bir şirket olduğu için taksit yapıyor. Sık kullandığım bir metottur. Sıkıntı yok.