cakuxo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail order yapıcaklardır bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail order deniliyor. Sıkıntı yok. Ürünü aldığını yer borcunun olduğu diğer toptancıya borcunu ödüyor aslında o da büyük bir şirket olduğu için taksit yapıyor. Sık kullandığım bir metottur. Sıkıntı yok.
Bende öyle düşündüm aslında bişeyler var dedim bilmediğim ama sorayım dedim yine çünkü ilk defa böyle bir işlem yapacağım ve bankaya ulaşamadım bir türlü yoksa oraya soracaktım

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez duyuyorum böyle bişey bence kartı iptal ettirin. Arayın biz direkt postan fiziki çektirip slip almak istiyoruz diyin öyle şey mi olur
inancbusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kartı iptal ettirin kesinlikle. istediğizi zaman para çekebilir o bilgiler ile. belki o manada yapmamiştır belki ama dedim gibi garantiye alın
Tanıdık olduğu için güvenmis babam olsaydı simdide de sıkıntı olurdu gibi