Merhabalar... Kredi kartını evde ortak kullanıyoruz. Babamlar bugün 25 bin bir harcama yapmış halı vesaire almışlar. 5 bin peşin vermişler. 20 bin ise kredi kartından olacakmış ama adam dedi daha bankalar kapandı o yüzden yarın yapalım. Benim kartın ön ve arkasının fotosunu almış. Yarın sana sms gelecek 20 bin TL ödeme 3 taksitli diye. Biz müşterilerimize böyle yapıyoruz fabrikamız Antep'te ordan yapılıyor demiş. Bende adamı aradım dedim kart bilgilerini neden çektiniz? Böyle birşey ilk defa görüyorum dedim acaba bu nasıl oluyor böyle işlem varmı? İlk defa karşılaştım adam babamın tanıdığı bişey diyemedim adama