• 28-02-2024, 15:12:31
    #28
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size yaptınız veya yapmadınız demedim ki, ama sonuçta toplumun zararına yapılan herşey toplumun genelini etkiler, siz yapmadınız ama size yorum yapanların çoğu %25 yap geç demiş forumdaki diğer açılan konularda da öyle salla ev sahibi çeksin salla ev sahibi ölsün gibi cevap veriyor çoğu, ama sonunda zarar gören tüm toplum oluyor bunun bilincinde değil hiç birisi. Benden size tavsiye burada yazan hiç kimseye itibar etmeyin, avukata danışın, tahliye taahhütünde evli iseniz eşinizin de imzası var ise sizi hiç zorlanmadan evden tahliye eder. Boş tarih ile imzalanan taahhütnamelerden siz sorumlusunuz, evi kiralamak için imzaladım derseniz hakim size burada geçen ay imzaladığın yazıyor fotoğraftaki belge ile bu aynı mı nereden bileceğim der. Mahkeme masrafları ile kalırsınız, oda mı olmadı eve ihtiyacım var diye dava açar dava 2-3 yılda sürse sonuçta çıkarır. O açsın davayı çıkaramaz diyenlere bakmayın, ev sahibinin birden fazla evi de olsa diğerleri kiraca veya aile fertleri oturuyorsa sizi çıkarabilir.
    Dünyanın hiçbir yerinde kafasına göre evden çıkarma yok zaten, ama aynı şekilde hiçbir yerde de ev sahibini mağdur edip evleri boş tutmaya sevk edecek kanunlarda yok.
    Bakın burada kendi düşüncenizi ifade etmişsiniz ona bir itirazım yok. Ben hala eve çökme muhabbetindeyim. Bu çok acımasız bir söylem. Kirayı az ödesem neyse, kirayı hiç ödemesem neyse ama benim ne kusurum oldu da çökmüş oluyorum? Bu konu hakkında da bir şey söylerseniz iyi olur. Ben 24 yaşındayım, bu zamana kadar ailemin desteğini almadan kendi çabamla yaşamaya çalışıyorum. Siz benden yaşça büyüksünüzdür, bu söze alındım ben.
  • 28-02-2024, 15:29:22
    #29
    Şöyle düşünün, siz bir taksi yolcususunuz, her gün o taksi ile gidiyorsunuz, Bir gün taksi sahibi geldi size ben taksiyi satıyorum, sen başka taksi ile anlaş dese taksiciye olmaz ben her gün bu taksi ile gideceğim satamazsın diyebilir misiniz. Veya iş vereninizi düşünün seni işten çıkarıyorum dediği anda ihbar sürenizi verip işsiz kalıyorsunuz. Aynı mantık ev sizin değil siz kiracısınız ev sahibi ben evi satmak istiyorum derse size belirli süre tanıyıp satabilir, evi satmıyor sizi çıkarmak için yapıyorsa zaten cezası var cezasını yer. Ama satamazsın dediğinizde adamın kul hakkına girmiş oluyorsunuz.

    KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın burada kendi düşüncenizi ifade etmişsiniz ona bir itirazım yok. Ben hala eve çökme muhabbetindeyim. Bu çok acımasız bir söylem. Kirayı az ödesem neyse, kirayı hiç ödemesem neyse ama benim ne kusurum oldu da çökmüş oluyorum? Bu konu hakkında da bir şey söylerseniz iyi olur. Ben 24 yaşındayım, bu zamana kadar ailemin desteğini almadan kendi çabamla yaşamaya çalışıyorum. Siz benden yaşça büyüksünüzdür, bu söze alındım ben.
  • 28-02-2024, 15:32:56
    #30
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşünün, siz bir taksi yolcususunuz, her gün o taksi ile gidiyorsunuz, Bir gün taksi sahibi geldi size ben taksiyi satıyorum, sen başka taksi ile anlaş dese taksiciye olmaz ben her gün bu taksi ile gideceğim satamazsın diyebilir misiniz. Veya iş vereninizi düşünün seni işten çıkarıyorum dediği anda ihbar sürenizi verip işsiz kalıyorsunuz. Aynı mantık ev sizin değil siz kiracısınız ev sahibi ben evi satmak istiyorum derse size belirli süre tanıyıp satabilir, evi satmıyor sizi çıkarmak için yapıyorsa zaten cezası var cezasını yer. Ama satamazsın dediğinizde adamın kul hakkına girmiş oluyorsunuz.
    Verdiğiniz örneği çok saçma buldum, sizinle daha fazla diyaloğa girmeyeceğim. Selametle
  • 28-02-2024, 15:48:20
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tahliye taahhütnamesi imzaladıysanız olay bitmiş zaten hocam.
  • 28-02-2024, 16:13:32
    #32
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracımı evden çıkarın ben evime taşınmaya razıyım. %25 sınırından önce oradan aldığım kirayı kendi oturmak istediğim ev sahibine veriyordum sorun olmuyordu. Oturduğum ev sevdiğim biryerde olduğu için de taşınmadım. %25 sayesinde kiracılar 3-4 bin veriyor biz ev sahipleri 20 bin veriyoruz kira ücreti olarak.

    Şimdi oturduğunuz ev madem sevdiğiniz bir yerde idi kiraya verdiğiniz evi satıp sevdiğiniz yerde ev alabilirdiniz. ( Zamanında Kirayalar Yakınmış). Neden siz 20K verir iken senin kiracın 3-4K veriyor %25 artışı sadece senin eve mı uygulanıyor.

    Kendi kiracını kendin çıkarman gerek. Kendi evinde oturacaksan yasal yolar var size yardımcı olur yok çıkarıp başkasına kiraya vereceksen cezası var...
  • 28-02-2024, 16:18:33
    #33
    Şuanki piyasaya göre adeta bedavaya oturuyorsunuz. Fiyatta sorun değil demişsiniz ama fiyatta anlaşabiliyorsanız ev sahibi neden kiracı yeni kiracı arıyor? Bulunduğunuz konumda ortalama aylık kira ne kadar ve ev sahibinin yeni talebi ne kadar?
  • 28-02-2024, 16:35:50
    #34
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki piyasaya göre adeta bedavaya oturuyorsunuz. Fiyatta sorun değil demişsiniz ama fiyatta anlaşabiliyorsanız ev sahibi neden kiracı yeni kiracı arıyor? Bulunduğunuz konumda ortalama aylık kira ne kadar ve ev sahibinin yeni talebi ne kadar?
    Kira talebi yok, geçen sene kiraya zam yapıp bir ay sonra da evi satmak istedi. 6-8 ay daha ev oturabilirsin deyince ben de emlakçıya randevu vermedim onun yerine mahkemeye gitmesini ve mahkemenin randevu tarihi belirlemesini söyledim. 6 ay içinde başka bir yere taşınacak bütçem yoktu ve hukuki hakkımı kullandım. O da bunu şahsi mesele haline getirdi, benim bu evde barınmamı istemiyor.
  • 28-02-2024, 17:11:09
    #35
    KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira talebi yok, geçen sene kiraya zam yapıp bir ay sonra da evi satmak istedi. 6-8 ay daha ev oturabilirsin deyince ben de emlakçıya randevu vermedim onun yerine mahkemeye gitmesini ve mahkemenin randevu tarihi belirlemesini söyledim. 6 ay içinde başka bir yere taşınacak bütçem yoktu ve hukuki hakkımı kullandım. O da bunu şahsi mesele haline getirdi, benim bu evde barınmamı istemiyor.

    Ev sahibinin derdi kira ve 2 ayda bile kira artışları yükselebiliyor. Seni çıkarıp daha yüksekten kiraya verecek sana %100 bile zam yapsa içi rahatlamayacaktır... Bir kaç ay daha geçsin tekrar satışı bahana edecektir. Bide yasal hak falan demişsin ya off ki off şimdi delirmiştir.
  • 28-02-2024, 17:13:44
    #36
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibinin derdi kira ve 2 ayda bile kira artışları yükselebiliyor. Seni çıkarıp daha yüksekten kiraya verecek sana %100 bile zam yapsa içi rahatlamayacaktır... Bir kaç ay daha geçsin tekrar satışı bahana edecektir. Bide yasal hak falan demişsin ya off ki off şimdi delirmiştir.
    kesinlikle öyle hocam