• 28-02-2024, 14:36:55
    #19
    Üyeliği durduruldu
    siyasi ya da ekonomik olarak okurluğunuz yoksa, kemal sunal filmlerini izleyin bu kiracı - ev sahibi çekişmesi belli aralıklarla gündem olmuş. tarih tekerrürden ibaret. bunu hem kiracı hem de ev sahibi olarak yazıyorum.
  • 28-02-2024, 14:38:51
    #20
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen adamın evine çökmüşsün, o adam evi alırken parasını sen mi verdin, benim de senin gibi bi kiracım var adamın aylık geliri 100 bin lerde ben 20-25 bin kazanıyorum, adam benim lüks evimde yaşarken ben tavanı küf akan evde kiracının ödediğinin iki katına oturmak zorunda kalıyorum. Kimsenin malına mülküne çökmeye çalışmayın bu dünyanın ahireti de var.
    Kiracıyız diye kafasına göre beni evden çıkartamaz. Benim başka bir eve taşınacak durumum yoktu o yüzden mahkemeye gitmesini istedim. Bu en doğal hakkım. "Adamın evine çökmüşüm"
    Kendi kiracınla beni nasıl bir tutarsın? Ben 100 bin kazansam niye burada oturmakla vakit kaybedeyim? Sen de vermeseydin abicim o zaman kiraya, ben mi çıkardım kanunları? Kanunları bilmeden hareket ediyorsan bu senin yanlışın. Kiracı haklarını dün mü eklediler yasaya?
  • 28-02-2024, 14:48:26
    #21
    Evet aynen dün eklediler %25 sınırını çıkarmasalardı hiç sorun yoktu, o sınır yüzünden aynı apartmanda birisi 3-4 bin kira ödüyor yan komşusu 20-25 bin kira ödüyor. Ev sahiplerini zor duruma düşüren kiracılar yüzünden de kiralar katlanarak artıyor. Çoğu ev sahibi evim kiracı elinde çöp olacağına boş dursun diye kiraya vermiyor. Verende 5 yıllık alacağı zammı hesaplayıp kiraya veriyor.

    KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracıyız diye kafasına göre beni evden çıkartamaz. Benim başka bir eve taşınacak durumum yoktu o yüzden mahkemeye gitmesini istedim. Bu en doğal hakkım. "Adamın evine çökmüşüm"
    Kendi kiracınla beni nasıl bir tutarsın? Ben 100 bin kazansam niye burada oturmakla vakit kaybedeyim? Sen de vermeseydin abicim o zaman kiraya, ben mi çıkardım kanunları? Kanunları bilmeden hareket ediyorsan bu senin yanlışın. Kiracı haklarını dün mü eklediler yasaya?
  • 28-02-2024, 14:51:09
    #22
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet aynen dün eklediler %25 sınırını çıkarmasalardı hiç sorun yoktu, o sınır yüzünden aynı apartmanda birisi 3-4 bin kira ödüyor yan komşusu 20-25 bin kira ödüyor. Ev sahiplerini zor duruma düşüren kiracılar yüzünden de kiralar katlanarak artıyor. Çoğu ev sahibi evim kiracı elinde çöp olacağına boş dursun diye kiraya vermiyor. Verende 5 yıllık alacağı zammı hesaplayıp kiraya veriyor.
    Hocam ben hiçbir zaman %25 oranında zam yapmadım konumu doğru okudunuz mu? TEFE TÜFE'ye göre hareket ettik her sene. Ev sahibinin içine sinmediği bir rakam ödenmedi. Bu yüzden eve çöktüğümü ima ediyorsanız tekrardan belirtmiş olayım.
  • 28-02-2024, 14:55:58
    #23
    falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen adamın evine çökmüşsün, o adam evi alırken parasını sen mi verdin, benim de senin gibi bi kiracım var adamın aylık geliri 100 bin lerde ben 20-25 bin kazanıyorum, adam benim lüks evimde yaşarken ben tavanı küf akan evde kiracının ödediğinin iki katına oturmak zorunda kalıyorum. Kimsenin malına mülküne çökmeye çalışmayın bu dünyanın ahireti de var.
    Lüx evin var ise neden başkasının küflü evinde 2 katı fiyata kirada oturuyorsun git kendi evinde kal... Evin bir taşıma maliyeti var az buzda değil artık... Emlakçı parası, taşınma ücreti, deposito vs vs taşınma sürecinde eşyaların göreceği zararlarda hariç... Taşınma süreci öyle kolay bir şey değil. Bir evi kiraya veriyor iseniz en az 2-3 yıl orada oturacağını öngörmelisiniz...
  • 28-02-2024, 14:59:20
    #24
    mahkemelerle 3 seneye kadar uzuyomuş bu süre kardeşim. ben uğraşmadım ancak imkanınız yoksa uğraşın.
    • KutluSeo
    KutluSeo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-02-2024, 15:01:25
    #25
    ayrıca yanlış öğrenmediysem ihtar çektikten sonra 1 hafta mı ne süren varmış notere gidip itiraz etmen gerekiyormuş

    yoksa kabul etmiş sayılıyormuşsun.
  • 28-02-2024, 15:06:55
    #26
    Ben size yaptınız veya yapmadınız demedim ki, ama sonuçta toplumun zararına yapılan herşey toplumun genelini etkiler, siz yapmadınız ama size yorum yapanların çoğu %25 yap geç demiş forumdaki diğer açılan konularda da öyle salla ev sahibi çeksin salla ev sahibi ölsün gibi cevap veriyor çoğu, ama sonunda zarar gören tüm toplum oluyor bunun bilincinde değil hiç birisi. Benden size tavsiye burada yazan hiç kimseye itibar etmeyin, avukata danışın, tahliye taahhütünde evli iseniz eşinizin de imzası var ise sizi hiç zorlanmadan evden tahliye eder. Boş tarih ile imzalanan taahhütnamelerden siz sorumlusunuz, evi kiralamak için imzaladım derseniz hakim size burada geçen ay imzaladığın yazıyor fotoğraftaki belge ile bu aynı mı nereden bileceğim der. Mahkeme masrafları ile kalırsınız, oda mı olmadı eve ihtiyacım var diye dava açar dava 2-3 yılda sürse sonuçta çıkarır. O açsın davayı çıkaramaz diyenlere bakmayın, ev sahibinin birden fazla evi de olsa diğerleri kiraca veya aile fertleri oturuyorsa sizi çıkarabilir.
    Dünyanın hiçbir yerinde kafasına göre evden çıkarma yok zaten, ama aynı şekilde hiçbir yerde de ev sahibini mağdur edip evleri boş tutmaya sevk edecek kanunlarda yok.
    KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiracıyız diye kafasına göre beni evden çıkartamaz. Benim başka bir eve taşınacak durumum yoktu o yüzden mahkemeye gitmesini istedim. Bu en doğal hakkım. "Adamın evine çökmüşüm"
    Kendi kiracınla beni nasıl bir tutarsın? Ben 100 bin kazansam niye burada oturmakla vakit kaybedeyim? Sen de vermeseydin abicim o zaman kiraya, ben mi çıkardım kanunları? Kanunları bilmeden hareket ediyorsan bu senin yanlışın. Kiracı haklarını dün mü eklediler yasaya?
    KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben hiçbir zaman %25 oranında zam yapmadım konumu doğru okudunuz mu? TEFE TÜFE'ye göre hareket ettik her sene. Ev sahibinin içine sinmediği bir rakam ödenmedi. Bu yüzden eve çöktüğümü ima ediyorsanız tekrardan belirtmiş olayım.
  • 28-02-2024, 15:11:19
    #27
    Kiracımı evden çıkarın ben evime taşınmaya razıyım. %25 sınırından önce oradan aldığım kirayı kendi oturmak istediğim ev sahibine veriyordum sorun olmuyordu. Oturduğum ev sevdiğim biryerde olduğu için de taşınmadım. %25 sayesinde kiracılar 3-4 bin veriyor biz ev sahipleri 20 bin veriyoruz kira ücreti olarak.
    Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lüx evin var ise neden başkasının küflü evinde 2 katı fiyata kirada oturuyorsun git kendi evinde kal... Evin bir taşıma maliyeti var az buzda değil artık... Emlakçı parası, taşınma ücreti, deposito vs vs taşınma sürecinde eşyaların göreceği zararlarda hariç... Taşınma süreci öyle kolay bir şey değil. Bir evi kiraya veriyor iseniz en az 2-3 yıl orada oturacağını öngörmelisiniz...