falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aynen dün eklediler %25 sınırını çıkarmasalardı hiç sorun yoktu, o sınır yüzünden aynı apartmanda birisi 3-4 bin kira ödüyor yan komşusu 20-25 bin kira ödüyor. Ev sahiplerini zor duruma düşüren kiracılar yüzünden de kiralar katlanarak artıyor. Çoğu ev sahibi evim kiracı elinde çöp olacağına boş dursun diye kiraya vermiyor. Verende 5 yıllık alacağı zammı hesaplayıp kiraya veriyor.
Hocam ben hiçbir zaman %25 oranında zam yapmadım konumu doğru okudunuz mu? TEFE TÜFE'ye göre hareket ettik her sene. Ev sahibinin içine sinmediği bir rakam ödenmedi. Bu yüzden eve çöktüğümü ima ediyorsanız tekrardan belirtmiş olayım.