Resmen adamın evine çökmüşsün, o adam evi alırken parasını sen mi verdin, benim de senin gibi bi kiracım var adamın aylık geliri 100 bin lerde ben 20-25 bin kazanıyorum, adam benim lüks evimde yaşarken ben tavanı küf akan evde kiracının ödediğinin iki katına oturmak zorunda kalıyorum. Kimsenin malına mülküne çökmeye çalışmayın bu dünyanın ahireti de var.
Lüx evin var ise neden başkasının küflü evinde 2 katı fiyata kirada oturuyorsun git kendi evinde kal... Evin bir taşıma maliyeti var az buzda değil artık... Emlakçı parası, taşınma ücreti, deposito vs vs taşınma sürecinde eşyaların göreceği zararlarda hariç... Taşınma süreci öyle kolay bir şey değil. Bir evi kiraya veriyor iseniz en az 2-3 yıl orada oturacağını öngörmelisiniz...