Kiracımı evden çıkarın ben evime taşınmaya razıyım. %25 sınırından önce oradan aldığım kirayı kendi oturmak istediğim ev sahibine veriyordum sorun olmuyordu. Oturduğum ev sevdiğim biryerde olduğu için de taşınmadım. %25 sayesinde kiracılar 3-4 bin veriyor biz ev sahipleri 20 bin veriyoruz kira ücreti olarak.
Ti3590 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lüx evin var ise neden başkasının küflü evinde 2 katı fiyata kirada oturuyorsun git kendi evinde kal... Evin bir taşıma maliyeti var az buzda değil artık... Emlakçı parası, taşınma ücreti, deposito vs vs taşınma sürecinde eşyaların göreceği zararlarda hariç... Taşınma süreci öyle kolay bir şey değil. Bir evi kiraya veriyor iseniz en az 2-3 yıl orada oturacağını öngörmelisiniz...