KutluSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kira talebi yok, geçen sene kiraya zam yapıp bir ay sonra da evi satmak istedi. 6-8 ay daha ev oturabilirsin deyince ben de emlakçıya randevu vermedim onun yerine mahkemeye gitmesini ve mahkemenin randevu tarihi belirlemesini söyledim. 6 ay içinde başka bir yere taşınacak bütçem yoktu ve hukuki hakkımı kullandım. O da bunu şahsi mesele haline getirdi, benim bu evde barınmamı istemiyor.

Ev sahibinin derdi kira ve 2 ayda bile kira artışları yükselebiliyor. Seni çıkarıp daha yüksekten kiraya verecek sana %100 bile zam yapsa içi rahatlamayacaktır... Bir kaç ay daha geçsin tekrar satışı bahana edecektir. Bide yasal hak falan demişsin ya off ki off şimdi delirmiştir.