falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiracımı evden çıkarın ben evime taşınmaya razıyım. %25 sınırından önce oradan aldığım kirayı kendi oturmak istediğim ev sahibine veriyordum sorun olmuyordu. Oturduğum ev sevdiğim biryerde olduğu için de taşınmadım. %25 sayesinde kiracılar 3-4 bin veriyor biz ev sahipleri 20 bin veriyoruz kira ücreti olarak.

Şimdi oturduğunuz ev madem sevdiğiniz bir yerde idi kiraya verdiğiniz evi satıp sevdiğiniz yerde ev alabilirdiniz. ( Zamanında Kirayalar Yakınmış). Neden siz 20K verir iken senin kiracın 3-4K veriyor %25 artışı sadece senin eve mı uygulanıyor.

Kendi kiracını kendin çıkarman gerek. Kendi evinde oturacaksan yasal yolar var size yardımcı olur yok çıkarıp başkasına kiraya vereceksen cezası var...