Şöyle düşünün, siz bir taksi yolcususunuz, her gün o taksi ile gidiyorsunuz, Bir gün taksi sahibi geldi size ben taksiyi satıyorum, sen başka taksi ile anlaş dese taksiciye olmaz ben her gün bu taksi ile gideceğim satamazsın diyebilir misiniz. Veya iş vereninizi düşünün seni işten çıkarıyorum dediği anda ihbar sürenizi verip işsiz kalıyorsunuz. Aynı mantık ev sizin değil siz kiracısınız ev sahibi ben evi satmak istiyorum derse size belirli süre tanıyıp satabilir, evi satmıyor sizi çıkarmak için yapıyorsa zaten cezası var cezasını yer. Ama satamazsın dediğinizde adamın kul hakkına girmiş oluyorsunuz.
Bakın burada kendi düşüncenizi ifade etmişsiniz ona bir itirazım yok. Ben hala eve çökme muhabbetindeyim. Bu çok acımasız bir söylem. Kirayı az ödesem neyse, kirayı hiç ödemesem neyse ama benim ne kusurum oldu da çökmüş oluyorum? Bu konu hakkında da bir şey söylerseniz iyi olur. Ben 24 yaşındayım, bu zamana kadar ailemin desteğini almadan kendi çabamla yaşamaya çalışıyorum. Siz benden yaşça büyüksünüzdür, bu söze alındım ben.