• 24-02-2024, 17:44:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar.

    Harcama yaptığım kartlara sürekli olarak harcama yapılan platformlardan iade geliyor bu iadelerin ve harcamaların sürekli olması ( aslında teorikte bir harcama yok ) maliye / vergi açısından sıkıntı yaratırmı ? Yani bir karttan sürekli harcama yapılıp, harcama yapılan yerlerden iade gelmesi herhangi bir sıkıntı yaratırmı vergi dairesi açısından ?
    Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 24-02-2024, 17:46:14
    #2
    Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.

    Harcama yaptığım kartlara sürekli olarak harcama yapılan platformlardan iade geliyor bu iadelerin ve harcamaların sürekli olması ( aslında teorikte bir harcama yok ) maliye / vergi açısından sıkıntı yaratırmı ? Yani bir karttan sürekli harcama yapılıp, harcama yapılan yerlerden iade gelmesi herhangi bir sıkıntı yaratırmı vergi dairesi açısından ?
    Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.

    Teşekkürler.
    bende sürekli iade alıyorum .hiçbir problem olmaz .
  • 24-02-2024, 17:49:56
    #3
    google ads
  • 24-02-2024, 17:50:03
    #4
    Bankanın bu tarz işlemler için bir filtrasyon sistemi var ve direk masak tarafına aktarılıyor yada zaten masak tarafından yapılan bir yaptırım diyebiliriz. mahvederler anlatamazsın derdini.