Selamlar.
Harcama yaptığım kartlara sürekli olarak harcama yapılan platformlardan iade geliyor bu iadelerin ve harcamaların sürekli olması ( aslında teorikte bir harcama yok ) maliye / vergi açısından sıkıntı yaratırmı ? Yani bir karttan sürekli harcama yapılıp, harcama yapılan yerlerden iade gelmesi herhangi bir sıkıntı yaratırmı vergi dairesi açısından ?
Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.
Teşekkürler.
Karta sürekli iade gelmesi.
3
●232
- 24-02-2024, 17:44:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 24-02-2024, 17:46:14bende sürekli iade alıyorum .hiçbir problem olmaz .Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle