Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.

Harcama yaptığım kartlara sürekli olarak harcama yapılan platformlardan iade geliyor bu iadelerin ve harcamaların sürekli olması ( aslında teorikte bir harcama yok ) maliye / vergi açısından sıkıntı yaratırmı ? Yani bir karttan sürekli harcama yapılıp, harcama yapılan yerlerden iade gelmesi herhangi bir sıkıntı yaratırmı vergi dairesi açısından ?
Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.

Teşekkürler.
bende sürekli iade alıyorum .hiçbir problem olmaz .