Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selamlar.
Harcama yaptığım kartlara sürekli olarak harcama yapılan platformlardan iade geliyor bu iadelerin ve harcamaların sürekli olması ( aslında teorikte bir harcama yok ) maliye / vergi açısından sıkıntı yaratırmı ? Yani bir karttan sürekli harcama yapılıp, harcama yapılan yerlerden iade gelmesi herhangi bir sıkıntı yaratırmı vergi dairesi açısından ?
Bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.
Teşekkürler.