Merhaba, tradingview kullanan ve tecrübe etmiş olan var mı arkadaşlar? Yeni üyelik düşünüyorum bilgi paylaşımı rica edicem.
https://bit.ly/3ovBHiN whatsapp veya https://t.me/KeySellerCo telegram üzerinden bana yazabilirsiniz. Teşekkürler.
TradingView Kullanan Var mı? Bir Sorum Var!
5
●154
- 15-02-2024, 16:38:24
- 15-02-2024, 17:16:58Üstad yıllık üyelik almayı düşünüyorum fakat borsa istanbul anlık veri için ayrı pakete ihtiyacım var mı? Bir de üyelik detaylarını tam anlayamadım bu nedenle destek istiyorum bilen varsa.Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 17:21:23hocam 3 tane paket var o ucuz pakette borsa istanbul için anlık veri vermiyor diye biliyorum satanlara sorsanız onlar daha iyi bilir bu yazıyıda okuyun hocamKeySellerCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://tr.tradingview.com/support/s...s/43000471705/