Konu
TradingView Kullanan Var mı? Bir Sorum Var!
15-02-2024, 17:15:14
#4
Cebom
hocam forumda uyelık satan arkadaslar var uyelıgın avantajı benım ıcın bu oldu saniyelik bile olsa geriye sarıyor saatlil grafik cızıyorum ileri alıyorum bakıyorum grafıgım oturmus mu ama her ay yenı uyelık alman gerekıyor