Merhaba, tradingview kullanan ve tecrübe etmiş olan var mı arkadaşlar? Yeni üyelik düşünüyorum bilgi paylaşımı rica edicem.

https://bit.ly/3ovBHiN whatsapp veya https://t.me/KeySellerCo telegram üzerinden bana yazabilirsiniz. Teşekkürler.