Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam forumda uyelık satan arkadaslar var uyelıgın avantajı benım ıcın bu oldu saniyelik bile olsa geriye sarıyor saatlil grafik cızıyorum ileri alıyorum bakıyorum grafıgım oturmus mu ama her ay yenı uyelık alman gerekıyor
Üstad yıllık üyelik almayı düşünüyorum fakat borsa istanbul anlık veri için ayrı pakete ihtiyacım var mı? Bir de üyelik detaylarını tam anlayamadım bu nedenle destek istiyorum bilen varsa.