Sizce macbook almalı mıyım?
23
●630
- 14-02-2024, 01:37:33Ben windows 95 ten beri windows kullanıyorum. 34 yaşımda macbook kullanmaya başladım şahsen hiç bir windows programı ile işim olmadı. Grafik ve video editi için kullanıyorum, gündelik işler için kullanıyorum. Bende m1 işlemcili 8gb ramli macbook var. Bence oyun oynamıyorsanız macbook çok iyi bir bilgisayar. İlk windowsta ne uygulamalar kullandığınıza bakın daha sonra macte var mı bakın ona göre geçin. Ben adobeyi aylık lisanslı kullanıyorum herşey yetiyor.
- 14-02-2024, 16:24:03Macbook Pro M2 kullanıyorum.
Aynı zamanda masaüstü Windows bilgisayarımda var.
Macbooka alışmak için bir türlü vaktim olmadı.
Aynı zamanda kullandığım bazı programlar mac'de yok. Ondan çok kullanamıyorum.
Ama hangisi derseniz tabii ki Macbook.
Google'de dizi, film, hesap yönetimi, makale girişlerini yaparken yatakta uzanarak kolay bir şekilde yapıyorum.
MacBook önerimdir. - 14-02-2024, 20:00:40Manisa merkez de temiz Windows laptop nerden bulabilirim. Bilginiz var mı?Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2024, 22:12:21Aylar öncesinde ikinci el almak için İntel ve M1 işlemci arasında kalıp şöyle bir konu açmıştım: https://www.r10.net/sorum-var/380132...rformansi.html
Daha sonrasında, sıfır M1 8GB bir macbook aldım. İlk etapta alışma sürecinde biraz sıkıntı yaşadım windowstan farklı çünkü. Ben hayatımda, laptop ve laptoplardaki touchpadleri sevmeyen birisiydim. Macbook'ların touchpadlerinden sonra bakış açım değişti diyebilirim. Artık windows cihazın yüzüne çok çok nadir bakıyorum. En düşük bilgisayarını almama rağmen performans açısından çok çok iyi, göz yormayan çok hoş bir tasarıma sahip uzun süreler boyu ekrana baksanız bile gözleriniz yorulmuyor. Eğer oyun oynamak gibi bir derdiniz yoksa, Macbook'tan şaşmayın derim. Macbook kullanmaya alıştıktan sonra, sizi pişman etmeyecektir - 15-02-2024, 01:02:33Peki mesela tertemiz, 3 pil döngülü, 2025 Ağustos'a kadar garantili, hatasız, çiziksiz, problemsiz M2 Macbook Air buldum. Sizce bunu mu alayım yoksa direkt 0 M1 Air mi alayım? Bence böyle temizi yakalamışken M2 almak daha mantıklı gibi. Ve neredeyse aynı fiyata geliyorlar.Metlex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 02:47:33Eğer sizin içinize siniyorsa, düşünmeden M2 alın ama önceden güzelce inceleyin. Çünkü Apple ürünlerini ucuza bulmak zor, bulduğunda da insanda hep bi şüphe kalıyor ama eğer ki, içimde şüphe olmasın gerek yok derseniz sıfır m1 alın, zaten performansından memnun kalırsanız, 3-5 aya daha rahat yükseltme yaparsınız. Satın alacağınız yerlere geri verip, üstüne ekleme yaparak bir üst modelini alabilirsiniz.Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle