Ben windows 95 ten beri windows kullanıyorum. 34 yaşımda macbook kullanmaya başladım şahsen hiç bir windows programı ile işim olmadı. Grafik ve video editi için kullanıyorum, gündelik işler için kullanıyorum. Bende m1 işlemcili 8gb ramli macbook var. Bence oyun oynamıyorsanız macbook çok iyi bir bilgisayar. İlk windowsta ne uygulamalar kullandığınıza bakın daha sonra macte var mı bakın ona göre geçin. Ben adobeyi aylık lisanslı kullanıyorum herşey yetiyor.