Macbook Pro M2 kullanıyorum.
Aynı zamanda masaüstü Windows bilgisayarımda var.
Macbooka alışmak için bir türlü vaktim olmadı.
Aynı zamanda kullandığım bazı programlar mac'de yok. Ondan çok kullanamıyorum.
Ama hangisi derseniz tabii ki Macbook.
Google'de dizi, film, hesap yönetimi, makale girişlerini yaparken yatakta uzanarak kolay bir şekilde yapıyorum.
MacBook önerimdir.