Aylar öncesinde ikinci el almak için İntel ve M1 işlemci arasında kalıp şöyle bir konu açmıştım: https://www.r10.net/sorum-var/380132...rformansi.html

Daha sonrasında, sıfır M1 8GB bir macbook aldım. İlk etapta alışma sürecinde biraz sıkıntı yaşadım windowstan farklı çünkü. Ben hayatımda, laptop ve laptoplardaki touchpadleri sevmeyen birisiydim. Macbook'ların touchpadlerinden sonra bakış açım değişti diyebilirim. Artık windows cihazın yüzüne çok çok nadir bakıyorum. En düşük bilgisayarını almama rağmen performans açısından çok çok iyi, göz yormayan çok hoş bir tasarıma sahip uzun süreler boyu ekrana baksanız bile gözleriniz yorulmuyor. Eğer oyun oynamak gibi bir derdiniz yoksa, Macbook'tan şaşmayın derim. Macbook kullanmaya alıştıktan sonra, sizi pişman etmeyecektir