Peki mesela tertemiz, 3 pil döngülü, 2025 Ağustos'a kadar garantili, hatasız, çiziksiz, problemsiz M2 Macbook Air buldum. Sizce bunu mu alayım yoksa direkt 0 M1 Air mi alayım? Bence böyle temizi yakalamışken M2 almak daha mantıklı gibi. Ve neredeyse aynı fiyata geliyorlar.
Eğer sizin içinize siniyorsa, düşünmeden M2 alın ama önceden güzelce inceleyin. Çünkü Apple ürünlerini ucuza bulmak zor, bulduğunda da insanda hep bi şüphe kalıyor ama eğer ki, içimde şüphe olmasın gerek yok derseniz sıfır m1 alın, zaten performansından memnun kalırsanız, 3-5 aya daha rahat yükseltme yaparsınız. Satın alacağınız yerlere geri verip, üstüne ekleme yaparak bir üst modelini alabilirsiniz.