• 07-02-2024, 18:50:38
    #1
    Merhabalar, öncelikle kullanım amacı düğün hikayesi, dış çekim klibi gibi amaçlarla kullanılacaktır. Maks bütçe 60 bin tl.

    DJI Mini 3 Pro (DJI RC) (fiyatı cazip)

    DJI Mini 4 Pro Fly More Combo Plus RC 2 ( 3 prodan farkı sağ sol sensörleri var güvenlik amaçlı 14 bin fark vermeye değer mi bilemedim)

    DJI Air 3 Fly More Combo (DJI RC-N2) ( bu modelin çekim kalitesi daha iyiymiş. 500 gram üstü olduğu için lisans lazım ve 2021 de iha-1 lisans almıştım sanırım bununla kullanabiliyorum, iha.shgm.gov.tr sayfasından uçuş izni kısımlarına baktım ama çalışmıyor gerek mi yok anlamadım)

    Bu modeller arasında kaldım. Yukarda parantez içinde açıkladığım sebeplere göre değerlendirmenizi rica ederim.
  • 07-02-2024, 18:55:47
    #2
    Hocam bizde düğün çekimi yapıyoruz bizde air 2 ve mini 3 pro var. Normalde biz sürekli air 2 kullanıyorduk. daha sonra malum piller ölmeye başlayınca batarya yerine yeni cihaz almak daha uyguna geldi. cihaz araştırırken mini 4 ile mini 3 arasında kaldık ve yakın çevremden ikisinide deneyimleme şansım oldu 4 ile 3 arasında hiçbir fark yok desem yeridir. Bu yuzden mini 3 pro rc kumandalı olarak cihazı aldık. air 3 fly more comboya gelirsek o cihazı deneyimlemedim bu yüzden cihaza birşey diyemem. Lisansınız olsa daha hiçbir şekilde uçuramıyorsunuz. (SHGM'den izin almak ölüm.) Bu yüzden kayıt, lisans filan hikaye yakalanmamaya bakın. Biz öyle yapıyoruz. Türkiyede izin alan sayılı kişiler var. Facebook gruplarında da görebilirsiniz herke bu izin konusunda şikayetçi.
    Şunuda eklemekte fayda var mini 3 pronun rüzgar direnci normal air lara göre zayıf kalıyor(çok üzmez tabi).Ama dış çekimde biz air 2 kullanıyoruz.
  • 07-02-2024, 19:04:00
    #3
    bariscelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde düğün çekimi yapıyoruz bizde air 2 ve mini 3 pro var. Normalde biz sürekli air 2 kullanıyorduk. daha sonra malum piller ölmeye başlayınca batarya yerine yeni cihaz almak daha uyguna geldi. cihaz araştırırken mini 4 ile mini 3 arasında kaldık ve yakın çevremden ikisinide deneyimleme şansım oldu 4 ile 3 arasında hiçbir fark yok desem yeridir. Bu yuzden mini 3 pro rc kumandalı olarak cihazı aldık. air 3 fly more comboya gelirsek o cihazı deneyimlemedim bu yüzden cihaza birşey diyemem. Lisansınız olsa daha hiçbir şekilde uçuramıyorsunuz. (SHGM'den izin almak ölüm.) Bu yüzden kayıt, lisans filan hikaye yakalanmamaya bakın. Biz öyle yapıyoruz. Türkiyede izin alan sayılı kişiler var. Facebook gruplarında da görebilirsiniz herke bu izin konusunda şikayetçi.
    Şunuda eklemekte fayda var mini 3 pronun rüzgar direnci normal air lara göre zayıf kalıyor(çok üzmez tabi).Ama dış çekimde biz air 2 kullanıyoruz.
    Üstad konuyu açtığım iyi olmuş, öncelikle sizi tanıdığıma çok memnun oldum. İzniniz olursa özelden bir konuda danışmak isterim.
    Modeller arasında kalmamın sebebi aslında bugün aldığım model 2 yıl sonra eskimiş bir teknolojiye sahip olmasın götürebiliyorsa 4-5 yıl götürsün kafasındayım. O yüzden 4 mini sensörleri güvenlik amaçlı akıllıca gelmişti. İzin almak problemse hiç air 3 bakmayayım öyleyse en azından diğerinde yakalansak dahi kayıt zorunluluğu olmadığı için yırtma olasılığımız daha yüksek diye düşünüyorum doğru mudur? Cevabınız için çok teşekkür ederim.
  • 07-02-2024, 19:11:57
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mini 3 prodan mini 4 proya geçtim evet kalite olarak pek fark yok lakin rüzgar direnci ister istemez değişik gösteriyor birde yeni sürüm her zaman iyidir eğer bütçen mini 4 yetiyorsa tavsiyem odur
  • 07-02-2024, 19:13:22
    #5
    ozcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mini 3 prodan mini 4 proya geçtim evet kalite olarak pek fark yok lakin rüzgar direnci ister istemez değişik gösteriyor birde yeni sürüm her zaman iyidir eğer bütçen mini 4 yetiyorsa tavsiyem odur
    Evet hocam, gidişat mini 4 pro gibi duruyor. Cevabınız için çok teşekkür ederim. Air 3 ile ilgili bir yorumunuz varsa okumak isterim.
  • 07-02-2024, 19:17:30
    #6
    Valla hocam küçük büyük fark etmiyor her türlü ceza geçiriyorlar. 500gr altı muhabbetinde sadece kayıt etmiyorsunuz. Uçmak için zorunlu olarak gene izin almanız gerekiyor. Tek seçenek yakalanmamak. Sensör konusu kesinlikle üzmez zaten sürekli çekim yapıyor ve dronu aktif olarak kullanıyorsanız istemsizde 2 yılın sonunda bataryalar ölmeye başlıyor ne kadar dikkat etsenizde. Ben Air 2 2 sene önce almıştım ilk aldığımda 40dkya yakın uçuyordu tek batarya şuanda 15-20 dk larda. Bu yüzden biz ikinci cihazı tercih ettik. Hatta ben mini 3 cihazını tanıdıktan almıştım oda mini 4 almak için satmıştı aldı fakat pişman oldu. Buda böyle bir olsun hocam.
  • 07-02-2024, 19:28:53
    #7
    bariscelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam küçük büyük fark etmiyor her türlü ceza geçiriyorlar. 500gr altı muhabbetinde sadece kayıt etmiyorsunuz. Uçmak için zorunlu olarak gene izin almanız gerekiyor. Tek seçenek yakalanmamak. Sensör konusu kesinlikle üzmez zaten sürekli çekim yapıyor ve dronu aktif olarak kullanıyorsanız istemsizde 2 yılın sonunda bataryalar ölmeye başlıyor ne kadar dikkat etsenizde. Ben Air 2 2 sene önce almıştım ilk aldığımda 40dkya yakın uçuyordu tek batarya şuanda 15-20 dk larda. Bu yüzden biz ikinci cihazı tercih ettik. Hatta ben mini 3 cihazını tanıdıktan almıştım oda mini 4 almak için satmıştı aldı fakat pişman oldu. Buda böyle bir olsun hocam.
    Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim hocam, sensör konusuna tekrar değinerek 3 pro'ya biraz daha yakınlaştırdınız beni Konuyla alakalı çeşitli videolarda izliyorum bir yandan. Size bir özel mesaj gönderdim.