Hocam bizde düğün çekimi yapıyoruz bizde air 2 ve mini 3 pro var. Normalde biz sürekli air 2 kullanıyorduk. daha sonra malum piller ölmeye başlayınca batarya yerine yeni cihaz almak daha uyguna geldi. cihaz araştırırken mini 4 ile mini 3 arasında kaldık ve yakın çevremden ikisinide deneyimleme şansım oldu 4 ile 3 arasında hiçbir fark yok desem yeridir. Bu yuzden mini 3 pro rc kumandalı olarak cihazı aldık. air 3 fly more comboya gelirsek o cihazı deneyimlemedim bu yüzden cihaza birşey diyemem. Lisansınız olsa daha hiçbir şekilde uçuramıyorsunuz. (SHGM'den izin almak ölüm.) Bu yüzden kayıt, lisans filan hikaye yakalanmamaya bakın. Biz öyle yapıyoruz. Türkiyede izin alan sayılı kişiler var. Facebook gruplarında da görebilirsiniz herke bu izin konusunda şikayetçi.
Şunuda eklemekte fayda var mini 3 pronun rüzgar direnci normal air lara göre zayıf kalıyor(çok üzmez tabi).Ama dış çekimde biz air 2 kullanıyoruz.