Valla hocam küçük büyük fark etmiyor her türlü ceza geçiriyorlar. 500gr altı muhabbetinde sadece kayıt etmiyorsunuz. Uçmak için zorunlu olarak gene izin almanız gerekiyor. Tek seçenek yakalanmamak. Sensör konusu kesinlikle üzmez zaten sürekli çekim yapıyor ve dronu aktif olarak kullanıyorsanız istemsizde 2 yılın sonunda bataryalar ölmeye başlıyor ne kadar dikkat etsenizde. Ben Air 2 2 sene önce almıştım ilk aldığımda 40dkya yakın uçuyordu tek batarya şuanda 15-20 dk larda. Bu yüzden biz ikinci cihazı tercih ettik. Hatta ben mini 3 cihazını tanıdıktan almıştım oda mini 4 almak için satmıştı aldı fakat pişman oldu. Buda böyle bir olsun hocam.