• 02-02-2024, 10:41:33
    #1
    Merhabalar.

    Emlakçılar genellikle ilan siteleri ile çalışıyorlar ve kendilerine website yaptırmıyorlar. Bunun yanlış olduğunu biliyorum ama bir emlakçı hangi avantajları elde etmek için website yaptırmalı sizde? Bence Organik sonuçlardan trafik elde etmek ve önemli ilanları adwords ile pazarlayabilmek için bir websitesine her emlakçının ihtiyacı var. Bizim ilanlarımız xx ilan sitesinde demek yerine kendi sitelerini söylemeleri güzel olmaz mıydı? Peki neden istisnalar dışında emlakçılar bunu düşünmüyor/istemiyor.
  • 02-02-2024, 10:43:47
    #2
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Emlakçılar genellikle ilan siteleri ile çalışıyorlar ve kendilerine website yaptırmıyorlar. Bunun yanlış olduğunu biliyorum ama bir emlakçı hangi avantajları elde etmek için website yaptırmalı sizde? Bence Organik sonuçlardan trafik elde etmek ve önemli ilanları adwords ile pazarlayabilmek için bir websitesine her emlakçının ihtiyacı var. Bizim ilanlarımız xx ilan sitesinde demek yerine kendi sitelerini söylemeleri güzel olmaz mıydı? Peki neden istisnalar dışında emlakçılar bunu düşünmüyor/istemiyor.
    Vizyon olmadığı için olabilir mi? Biz gelişime ve yeniliğe kapalı bir milletiz. Adam çorbam kaynıyor mu kaynıyor kafasında.

    Ve hatırlatayım her işletmenin zorunlu websitesi olmak zorunda olmayana ceza da var
  • 02-02-2024, 10:44:21
    #3
    Merhaba, ben artık kişisel web site kurmanın bazı istisnalar dışında gereksiz olduğunu düşünüyorum.
    Portfolyo için sosyal medya daha kullanışlı ve yeterli.
    • blencher
    blencher bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-02-2024, 10:44:55
    #4
    Trafiğin aktığı yerde bulunmak istiyorlardır
  • 02-02-2024, 10:45:01
    #5
    Fazla kazanmak istemiyorlar demek ki. Bu şekilde yerel işletmeniz varsa web sitesi yaptırın muhakkak. Google mapste geride kalan bir çok işletme bu yüzden kaybediyor. Uyanık olanlar yapıyor sonra basıyor reklami bizimki de sonra ağlıyor niye gerideyim diye.
    E ağlarsın tabi para parayı çeker....
  • 02-02-2024, 10:46:41
    #6
    Dışarıdan birisi ev bakmaya gelip gidemiyor artık. Sarı site sayesinde il, ilçe, mahalle, haritadan bakma imkanı olduğu için daha cazip geliyor. Örnek vereyim, İzmir'de Öğretmen Emlak vardı. Ama bunu atıyorum İstanbul'dan birisi bilmez. Google'a İzmir Yeşilyurt ev yazacak da, site denk gelecek de, zaten portföyü de Remax kadar geniş olmayacağı için ben tercih etmem açıkçası. Hem sarı sitede sahibiyle direkt muhatap olmak varken, emlakçıya onbinlerce lira komisyon vermek, e yani
  • 02-02-2024, 10:47:00
    #7
    Emlakçılar genel olarak uğraşmak istemiyorlar hocam. Karlılık zaten bu haliyle bile çok fazla niye uğraşıp bunun için para harcasın.
    Bazı emlakçıları görüyorum a dan z ye her şeyleri var para harcamışlar belli diyorsunuz. Onlar büyüyüp gidiyor diğerleri kalıyor sabit. Bir de yeniliklere açık değilse işletme kabul ettiremezsiniz bazı meslek grupları yeniliklere aşırı kapalı oluyorlar.
    Bu benim kişisel görüşüm.
  • 02-02-2024, 10:52:51
    #8
    Sarı site varken gerek yokki, bir tane blogspot domain yönlendirme ( website zorunluluğu kanun olduğu için )
  • 02-02-2024, 10:55:42
    #9
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vizyon olmadığı için olabilir mi? Biz gelişime ve yeniliğe kapalı bir milletiz. Adam çorbam kaynıyor mu kaynıyor kafasında.

    Ve hatırlatayım her işletmenin zorunlu websitesi olmak zorunda olmayana ceza da var
    Al sana neden olması gerektiğine dair bir sebep hocam. Ceza bu milleti en caydıran şeylerden birisi çoğu zaman... Ama gidip de bak yaptırmazsan cezası var diyince sen şikayet edeceksin diye düşünüp kavga ederler orası da ayrı, güzel bir dil ile ifade etmek gerek