Emlakçılar genel olarak uğraşmak istemiyorlar hocam. Karlılık zaten bu haliyle bile çok fazla niye uğraşıp bunun için para harcasın.
Bazı emlakçıları görüyorum a dan z ye her şeyleri var para harcamışlar belli diyorsunuz. Onlar büyüyüp gidiyor diğerleri kalıyor sabit. Bir de yeniliklere açık değilse işletme kabul ettiremezsiniz bazı meslek grupları yeniliklere aşırı kapalı oluyorlar.
Bu benim kişisel görüşüm.