Vizyon olmadığı için olabilir mi? Biz gelişime ve yeniliğe kapalı bir milletiz. Adam çorbam kaynıyor mu kaynıyor kafasında.
Ve hatırlatayım her işletmenin zorunlu websitesi olmak zorunda olmayana ceza da var
Al sana neden olması gerektiğine dair bir sebep hocam. Ceza bu milleti en caydıran şeylerden birisi çoğu zaman... Ama gidip de bak yaptırmazsan cezası var diyince sen şikayet edeceksin diye düşünüp kavga ederler orası da ayrı, güzel bir dil ile ifade etmek gerek