SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Emlakçılar genellikle ilan siteleri ile çalışıyorlar ve kendilerine website yaptırmıyorlar. Bunun yanlış olduğunu biliyorum ama bir emlakçı hangi avantajları elde etmek için website yaptırmalı sizde? Bence Organik sonuçlardan trafik elde etmek ve önemli ilanları adwords ile pazarlayabilmek için bir websitesine her emlakçının ihtiyacı var. Bizim ilanlarımız xx ilan sitesinde demek yerine kendi sitelerini söylemeleri güzel olmaz mıydı? Peki neden istisnalar dışında emlakçılar bunu düşünmüyor/istemiyor.
Vizyon olmadığı için olabilir mi? Biz gelişime ve yeniliğe kapalı bir milletiz. Adam çorbam kaynıyor mu kaynıyor kafasında.

Ve hatırlatayım her işletmenin zorunlu websitesi olmak zorunda olmayana ceza da var