06:45 - 16:45
16:45 - 06:45 +4 saat mesai zorunlu
2 vardiya taşörön plastik enjeksiyon fabrikasında çalışıyorum 2 hafta oldu maaşım 18.000
Hiç memnun değilim ama mecburum işte
Fabrikada çalışan var mı ?
12
●510
- 29-01-2024, 14:10:50Birde şu oluyor burada ek gelir olsun diye uğraşmak istiyorum ne zaman kalıyor ne heves . Tamamen sosyol ve psikolojik olarak bitiriyoruz zaten. Mesela bugün 15.00 23.00 çalışıyorum gece 00.00 evdeyim duş al uyu saat 01.00 uyan saat 12 oluyor zaten 13.30 da servise biniyorum. Bu hayat ne kadar böyle gidebilir
- 29-01-2024, 14:37:44çoğu fabrikadan iyi orası durun hocam daha iyisini bulamazsınızMano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2024, 15:32:33Çalışacağın fabrikaya göre değişir o. Asgari ücret verip yol parası vermeyen bile var. Ben 3,5 yıldır çalışıyorum. Öyle çok iyi şartları yok ama mesela büyük kurumsal yerlere girersen prim, iaşe filan yardımları oluyor. Benim yerim rahat olduğu için ses etmiyorum işime geliyor. Maaş da dediğiniz gibi 23-24 arası şuan.