Çalışacağın fabrikaya göre değişir o. Asgari ücret verip yol parası vermeyen bile var. Ben 3,5 yıldır çalışıyorum. Öyle çok iyi şartları yok ama mesela büyük kurumsal yerlere girersen prim, iaşe filan yardımları oluyor. Benim yerim rahat olduğu için ses etmiyorum işime geliyor. Maaş da dediğiniz gibi 23-24 arası şuan.