Konu
Fabrikada çalışan var mı ?
29-01-2024, 14:08:36
#10
Ladavaz
06:45 - 16:45
16:45 - 06:45 +4 saat mesai zorunlu
2 vardiya taşörön plastik enjeksiyon fabrikasında çalışıyorum 2 hafta oldu maaşım 18.000
Hiç memnun değilim ama mecburum işte