Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta anadolu tekstil fabrikasında tam ben 4 ay oldu ama alışamadım bir türlü
çoğu fabrikadan iyi orası durun hocam daha iyisini bulamazsınız