• 25-01-2024, 22:52:26
    #1
    Hayırlı geceler herkese, kız arkadaşım ile aram çok kötü ona lavinia ( Hayalimdeki Muhteşem Sevgili) diye seslendim bugün kitabını almış aralarından şiir seçmem lazım fakat seçemedim yardımlarınızı bekliyorum

    Sayfa sayıları inşallah tutar rezil olmam










  • 25-01-2024, 22:54:50
    #2
    Hocam ilişki dinamiklerinizi ben bilemem tabi. Genel olarak bir yorum yapacağım:

    Kızlara şiir, uzun mesaj, emoji atmayın. İyi çocuk, kanka, arkadaş gibi hissettirir.

    Hatta kız wp gruplarında muhabbeti de döner.
  • 25-01-2024, 22:56:53
    #3
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilişki dinamiklerinizi ben bilemem tabi. Genel olarak bir yorum yapacağım:

    Kızlara şiir, uzun mesaj, emoji atmayın. İyi çocuk, kanka, arkadaş gibi hissettirir.

    Hatta kız wp gruplarında muhabbeti de döner.
    Kız Ona lavinia dememe dikkat etmiş ve kitabını almış sadece sayfa x aç diyeceğim
  • 25-01-2024, 22:59:09
    #4
    Şiir güzeldir hocam nasıl seviyorsanız öyle yapın. Diğer türlü yapmacıklığa girer o da ileride sıkıntı yapar. Zamanında çok şiir yazdım, her biri acım oldu...

    Duvara Astığım şiiri aralarında en sevdiğim fakat atılmaya en uygunu ise Noktasız
  • 25-01-2024, 23:00:30
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız Ona lavinia dememe dikkat etmiş ve kitabını almış sadece sayfa x aç diyeceğim
    Kızın adı Feraye, yaşı da 40 değilse yine de olumsuzum.

    Fikir olarak ben olsam "Özlem" adlı şiiri seçerdim. Diğerleri biraz kısa ve sönük. Bahsettiğim şiir biraz daha dokunaklı hissettirdi.

    Umarım tamamına erdirirsiniz. Mutluluklar dilerim.