Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız Ona lavinia dememe dikkat etmiş ve kitabını almış sadece sayfa x aç diyeceğim
Kızın adı Feraye, yaşı da 40 değilse yine de olumsuzum.

Fikir olarak ben olsam "Özlem" adlı şiiri seçerdim. Diğerleri biraz kısa ve sönük. Bahsettiğim şiir biraz daha dokunaklı hissettirdi.

Umarım tamamına erdirirsiniz. Mutluluklar dilerim.