Şiir güzeldir hocam nasıl seviyorsanız öyle yapın. Diğer türlü yapmacıklığa girer o da ileride sıkıntı yapar. Zamanında çok şiir yazdım, her biri acım oldu...

Duvara Astığım şiiri aralarında en sevdiğim fakat atılmaya en uygunu ise Noktasız