Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilişki dinamiklerinizi ben bilemem tabi. Genel olarak bir yorum yapacağım:

Kızlara şiir, uzun mesaj, emoji atmayın. İyi çocuk, kanka, arkadaş gibi hissettirir.

Hatta kız wp gruplarında muhabbeti de döner.
Kız Ona lavinia dememe dikkat etmiş ve kitabını almış sadece sayfa x aç diyeceğim