• 20-01-2024, 16:50:04
    #1
    Merhabalar,
    Dış Kaynak Astsubay alımlarına çağırıldım. Mamak'ta sınava gireceğim. 11 gün var sınava.
    Önerilerinizi almak isterim açıkçası. Sürekli koşu yapan bir insan değilim ama 1.5 aydır düzenli her gün spor salonuna giden bir insanım.
    10-15 dakika kardiyo yapardım hep. Sonuçlar açıklandığından beri koşuyu artırdım. 400 metre parkur varmış. 1 dakika 10 saniyede bitirirsen 100 puan veriyor.
    En fazla 1 dakika 25 saniye kabul ediyor. Bu 10 gün sürekli koşsam bu sınavı geçer miyim? Önerileriniz neler? Koşu esnasında dikkat etmem gerekenler neler?
    Mekik konusunda biraz problem yaşıyorum 15 çıkartıyorum şu anda. Ama 2 dakika süresi var. Minimum 24 isteniyor. Şu anda her gün mekikte çekiyorum bir yandan.
    Şınav konusunda problemim yok 35-45 aralığında çıkartıyorum. Bu da yaklaşık 60-70 puana tekabül ediyor.

    Beni korkutan 400m parkur ve mekik kısmı. Daha önce giren arkadaşların deneyimlerini duymak isterim ilk kez gireceğim.
    Bu arada askerliğimi yd. astsb. olarak yaptım. Bunun da avantajı varmış sanırsam.
    Kpss puanım 70.
  • 20-01-2024, 16:55:17
    #2
    MEBS Okulu mu hocam Yedek astsubay olarak yapmıştım orda eğitim gördüm at gibi koşturuyorlar
  • 20-01-2024, 16:56:22
    #3
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MEBS Okulu mu hocam Yedek astsubay olarak yapmıştım orda eğitim gördüm at gibi koşturuyorlar
    Aynen öyle hocam ben de yedek astsubay olarak dzkk'da yapmıştım. İlk kez gideceğim MEBS'e. Umarım olumlu sonuçlanır
  • 20-01-2024, 16:59:40
    #4
    Bende komandoluk için başvurdum kpss girmedim parkura gidicem kpss aranıyor mu ya komando için acaba 08.02 askere gidicem 12 ay yapıcam sonrasında da komando istiyorum ne gibi şeyler gerekiyor cahilim bu konuda biraz.
  • 20-01-2024, 17:00:34
    #5
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende komandoluk için başvurdum kpss girmedim parkura gidicem kpss aranıyor mu ya komando için acaba 08.02 askere gidicem 12 ay yapıcam sonrasında da komando istiyorum ne gibi şeyler gerekiyor cahilim bu konuda biraz.
    Erler için durum nasıldır bilemiyorum kardeşim. MSB'yi arayıp net bilgi alabilirsin belki.
  • 20-01-2024, 17:01:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Spor salonunda yaptığın kardiyo hiç bir şeye yaramaz. En azından bende öyle olmuştu. Gerçekten koşman lazım. Mekikte benim baldırlarım çekme yapmıştı bırakmıştım. Keşke iyi hazırlanıp kendinden emin bir şekilde gitsen çok daha iyi olurdu.
  • 20-01-2024, 17:02:45
    #7
    CarlB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spor salonunda yaptığın kardiyo hiç bir şeye yaramaz. En azından bende öyle olmuştu. Gerçekten koşman lazım. Mekikte benim baldırlarım çekme yapmıştı bırakmıştım. Keşke iyi hazırlanıp kendinden emin bir şekilde gitsen çok daha iyi olurdu.
    Açıkçası bende öyle düşünüyorum koşmak için bir alan buldum yarından itibaren 10 gün boyunca koşmayı düşünüyorum.
    Sonuçta sınava çağırıldık gidip denemek en azından o ortamı görmek bilmek iyi olur benim için. Bu sene kazanamazsam bile seneye daha iyi bir şekilde hazırlanır gideriz.
    Gitmişken de geçemezsem bile Ankara'yı gezerim.
  • 20-01-2024, 17:07:23
    #8
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bende öyle düşünüyorum koşmak için bir alan buldum yarından itibaren 10 gün boyunca koşmayı düşünüyorum.
    Sonuçta sınava çağırıldık gidip denemek en azından o ortamı görmek bilmek iyi olur benim için. Bu sene kazanamazsam bile seneye daha iyi bir şekilde hazırlanır gideriz.
    Gitmişken de geçemezsem bile Ankara'yı gezerim.
    Ayrıca koşu 1500m değil mi ? Ben öyle koşmuştum zamanında. Ankara'nın soğunda zordu valla bide sabahın köründe gidip akşam 5 olmuştu koşuya yeni başlamıştık. Ağızıma kan falan gelmişti bitiremeyen de çoktu ama hayırlısı olsun hakkınızda hocam.
  • 20-01-2024, 17:08:07
    #9
    CarlB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca koşu 1500m değil mi ? Ben öyle koşmuştum zamanında. Ankara'nın soğunda zordu valla bide sabahın köründe gidip akşam 5 olmuştu koşuya yeni başlamıştık. Ağızıma kan falan gelmişti bitiremeyen de çoktu ama hayırlısı olsun hakkınızda hocam.
    Hayır kılavuzda belirtilmiş 400 metre hocam. 70-85 saniye aralığında bitirmek gerekiyor.
    Sıralama nasıldı peki sizde? Önce koşu mu yaptırıyorlar yoksa mekik şınav mı?