Spor salonunda yaptığın kardiyo hiç bir şeye yaramaz. En azından bende öyle olmuştu. Gerçekten koşman lazım. Mekikte benim baldırlarım çekme yapmıştı bırakmıştım. Keşke iyi hazırlanıp kendinden emin bir şekilde gitsen çok daha iyi olurdu.
Açıkçası bende öyle düşünüyorum koşmak için bir alan buldum yarından itibaren 10 gün boyunca koşmayı düşünüyorum.
Sonuçta sınava çağırıldık gidip denemek en azından o ortamı görmek bilmek iyi olur benim için. Bu sene kazanamazsam bile seneye daha iyi bir şekilde hazırlanır gideriz.
Gitmişken de geçemezsem bile Ankara'yı gezerim.